LIlle IK!

 

Lille IK


Lille Anti,

lille anti,

lille tjötige anti,

vet du att

vet du att

det blir mörkt om natta.

Lille deve,

lille deve,

lille städtanten deve,

om du frys

om du frys

så gör eld i spisen.

Lille paddan,

lille paddan,

lille stekare paddan,

det var ho

det var ho

ho som sket på broa.

Lille andra halvan,

lille andra halvan,

lille sovande andra halvan,

ho fick skor

ho fick skor

men de var för stora.

Lille peji,

lille peji,

lille dissande peji, en sån dissare

en sån dissare

det är tur vi har'en.

Lille jag,

lillejag,

lille söte förste halvan,

jag vill ha

jag vill ha

mer bloggande av andra!.


Kommentarer
Postat av: emma

Nej, inte fan blir det miljövänligare nej. Men det tänker väl inte dom på :P Tänker ju knappt jag på, haha :)

2008-07-01 @ 19:42:02
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0