Förövrigt...

... Är jag, första halvan, frisk nu, gratulerar till mig själv, och tack för alla "krya på dig"-mail, sms, etc som (inte) kom från andra än Glenn... TACK!!

...är jag fortfarande förbannad på tv4 för deras usla sändningar...

...saknar jag fortfarande Anna Brolin i tv4...

... Är man redigt sne på att Ullevi skämmer ut sig inför Clkvalet på onsdag, man hade konsert i lördags och det slet på planen, man hade mao efter att ha tagit väck scenen en dag (träning där imon för iaf Basel) på sig att få ordningen på planen inför matchen på onsdag som hela europa kan se, då låter man pajsarna spela där idag inför 3000... SKANDAL!!

...är det åt helvete för varmt...

... har jag, starka aningar om vem "Boris Borissa" kan tänkas vara, hur mår fåren?

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi:)

2008-07-28 @ 11:53:31
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: BorisBorissa

Inte ens nära. Detta kan bli riktigt kul. Men väldigt svårt för er. Hittade den här bloggen via andras bloggar. Jag kommenterar här av den enkla anledningen att jag gillar bloggen.

Mvh, Boris.

2008-07-28 @ 14:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0