IK souvenirer.

IK har nu börjat sälja souvenirer.

Vi har fått mängder med förfrågningar från folk på stan och även mailledes om bloggen och varför det inte finns souvenirer med IKs folk på. Vi faller sällan för trycket utifrån men nu gör vi ett undantag.
Nu finns det grejer med IKs olika skribenter på att köpa för er alla.

Du kan få vem du vill av Anti, Paddan, Glenn, Andra Halvan eller Första Halvan på någon av nedanstående produkter.

T-shirt (finns i vitt, beige och svart) i storlek XS-XXXXXL. För 100kr styck.
Badlakan (180x40cm) för 149kr.
Dockor i naturlig storlek av respektive medlem. 2500kr.
Påslakanset 349kr.
Tapeter 29kr/rulle.

Vi har även tagit fram en poster där hela gänget poserar framför Rattugglan utanför Mariestad. Det är den legendariske bilden där Paddan och Glenn har sina Marbella 84 tröjor på sig.
Postern är i storlek 205x120cm och kostar 49kr.

Man kan även få Anti med följande sortiment:

Hakklapp 99kr
Sparkdräkt 219kr.
Nappflaska 99kr.
Specialvälling 99kr/paketet

Paddan kan fås som

Lussekofta 990kr
Bilmärke 128000 i grundutförande (skriv vad du vill lägga till i ditt beställningsmail):
Kakpaket 20kr (mintsmak)

Första halvan, andra halvan å Glenn, dvs gbgdelen kan fås med ansiktet på i följande sortiment.

Fiskebok 200kr.
Pekbok med olika fiskarter 100kr.
Snusdosa i guld 500kr.
Proggskiva där Glenn sjunger 189kr.

Det var allt vi hade i vårt nuvarande sortiment.

Maila din order NU till [email protected] så har du din beställning snarast. Betalning sker när du hämtar paketet.

Kommentarer
Postat av: Ida

Nä jag ställde ju inga krav... men hade jag vart känd hade jag gjort det ;) Nu fick jag helt enkelt stå ut med en massa liv runtomkring på mina soundcheck och då blev ju uppträdandena som de blev sen...

Haha, man kanske ska satsa på en hakklapp..?

2008-02-18 @ 19:21:36
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0