Gästbloggaren bloggar!

Vafasen är detta?! Anti har köpt tårta, och jag har inte fått smaka!


Okej, jag har inte träffat Mr. Indiansupporter no. 1 idag... men ändå!


Anledningen till att han köpte tårta är att han trodde att jag var död, eftersom jag inte var online på msn igår. Nu är det ju inte första gången det går mer än ett dygn utan att jag är inloggad, med det är första gången på ett ganska bra tag i alla fall, därav missuppfattningen.

Jag borde kanske tala om för Anti när jag räknar med att inte logga in på ett tag så han slipper lägga ut pengar på tårta, pengar som han behöver köpa snacks för på hockeyn.
Ikväll är det hockey. Vita Hästen mot något lag från Enköping. Jag hoppas att Vita Hästen vinner. Jag är inte särskilt ishockeyintresserad, men NÄR Vita Hästen kommer upp i elitserien ska jag nog ta och se en match.

Nu orkar jag inte skriva mer.


P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0