Expedition IK del 1 av 12

Nu är det dags, IK ska iväg på Expedition IK.
I tolv avsnitt får vi följa Anti,Paddan, Glenn, Peji, Deve, Andra Halvan och Första Halvan på öden och äventyr i den indiska oceanen.
Där ska de bygga nånstans att bo och leva tillsammans i, för de som når ända till finalen, 43dagar, de kommer även tävla och ha tävlingar som avgör vem som åker ut varje utslagningstävling.
De får ha med sig varsin personlig sak och nedan följer lite information om de olika deltagarna.

Anti, 22, Norrköping, studerande.
Personlig sak: Pimpelspö

Paddan, 21, Norrköping, studerande
Personlig sak: En 15litersdunk med afrocola

Glenn, 25, Göteborg, frilansade göteborgare.
Personlig sak: Snus.

Peji, 26, Kumla, Lärarinna.
Personlig sak: Speedwaycykel.

Deve, 67, Norrköping, studerande
Personlig sak: rullator.

Andra Halvan, 25, Göteborg, frilansade korsordsmakare.
Personlig sak: hårnät för skägg.

Första Halvan, 25, Göteborg, frilansade bloggare.
Personlig sak: slangbella.

Vi visar nu stranden de ska bo på:



Dag 1:
Deltagarna kommer till stranden....

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Ida

Fel fel fel fel FEL!!! Det är INTE salladsbar, du vinner inget.

2008-02-27 @ 11:09:13
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Mi

Det var verkligen ett reklaminlägg, men ett ytterst bra sådant. Jag har inget emot att ni viket ur er en aning hos mig, det får ni hemskt gärna göra.
Jag har visserligen inte så många läsare, men kanske nån av mina få hittar hit till er iaf :)

Nee, nu ska jag återgå till att sniffa på min ena strumpa (som råkar vara dränkt med en olja som öppnar upp luftvägarna) och snyta mig i den andra, nöden har ingen lag, speciellt inte när det inte finns skithuspapper.

På återseende.

2008-02-27 @ 11:13:44
URL: http://porcelainheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0