DV skadad - skolan stängd

I fredags skadade som bekant DV sin vänstra ELLER högra fot efter att han oturligt halkat på ett bananskal i trapphuset. Idag, tre dagar senare, ligger DV hemma svårt skadad och han kan inte längre gå för egen maskin. I och med detta beslöt vi att ställa in dagens skoldag! Vad har då jag gjort istället? Jo, jag har hämtat ut min nya systemkamera, en Nikon D40x. Har inte hunnit använda den så mycket ännu, men den verkar onekligen lovande. För att ta speedwaybilder kommer jag nog dock behöva inhandla ett lite bättre objektiv, men det får bli en senare affär det, för nu är jag pank!

Nu får det vara sluttjötat för den här gången, nu ska jag leka med min leksak...


/Anti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0