Mörkret sänker sig över staden

fast det var å andra sidan runt 8 timmar sen det skedde. Nu är det natt, imorn ska vi på bandy, ska FH med?

Var ett tag sen jag nattbloggade nu. Kom av mig liksom, men nu är jag återkommen för att fylla natten med menlöst dravel. Mycket har hänt. Delar av Kommando Peking har vart i London och avnjutit den bästa föda människan skapat. Nej Johan jag syftar inte på Pasteria Angela. Dessutom ska nu Ipred-lagen klubbas igenom av regeringen med MÅDH i spetsen. FH har redan diskuterat den här.

Förövrigt är det intressant att varje gång man kollar nyheterna dyker MÅDH upp, som alltid utan att ha nåt att säga. Snacka om linslus. Ungefär som Ankan. Fast jag skulle hellre se Ankan i nyheterna.

Nog om detta. Klockan klämtar mot midnatt och det börjar bli dags att runda av detta nattblogginlägg. Jag väljer att avsluta med dessa ord:

 Simpsons är djupt.

Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

Men ingen kan argumentera mot att angela är världens bästa föda. blir sugen bara jag skirver om det. när jag vaknar, då blir det ANGELA!

2008-12-05 @ 01:05:49
URL: http://misdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0