IK ger sin syn på saker och ting...

Vad är ett giftermål?
-Giftermål är när man får behålla sin tjej och slipper lämna tillbaka henne till hennes föräldrar.
Deve.

Är det bäst att vara singel eller gift?
-Jag får bara huvudvärk när jag tänker på sånt.. Jag är bara ett barn. Jag behöver inte sånt krångel.
Anti.

Hur bestämmer man sig för vem man ska gifta sig med?
-Du måste hitta någon som tycker om samma saker som dig. Om du till exempel tycker om sport, ska hon tycka hon om att du tycker om sport och ge dig chips och så under tiden.
Andra Halvan.

När är den rätta åldern att gifta sig?
När jag är färdig med förskolan ska jag hitta mig en fru.
Paddan.

Hur kan främlingar se om två personer är gifta?
Du måste kanske gissa, men en bra ledtråd är om de skriker åt samma barn.
Första Halvan

Vad gör de flesta människor på en träff?
Många äter bara fläskkotletter och pommes frites och pratar om kärlek.
Glenn.

Vad skulle du göra om första träffen blev en katastrof?
Jag skulle springa hem och låtsas vara död. Dagen efter skulle jag ringa alla tidningar och säga till dom att sätta in min dödsannons.
Andra Halvan.


När är det okej att kyssa en tjej?
Du ska inte kyssa en flicka om du inte har råd att köpa en ring och en video för hon vill ha videofilmer från bröllopet.
Anti


Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

DV har väl ingen syn på saker;) och varför är inte jag nämnd i detta inlägg? jag har en åsikt om det mesta. om den sen är rätt eller fel låter jag vara osagt.

2008-12-07 @ 03:46:44
URL: http://misdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0