Nyhetsbrev

Hallå kära läsare
 
Då vi har så oerhört mycket att göra i dessa dagar bör ni läsare få lite information om vad vi på IK-redaktionen sysslar med när vi inte skriver.
 
Efter strömavbrottet i natt är datorerna fullt fungerande igen. Jag fick bara 25 elstötar när jag fixade så all elektricitet fungerar igen. Dock har vissa program försvunnit från datorerna, men vi jobbar på att installera om dom på nytt (något som kan ta allt från en eftermiddag till 50 år, beroende på när Anti har lust)
 
Anti fick ett argt mejl av en upprörd läsare på midsommardagen, vi försöker fortfarande trösta honom. AH fick sticka iväg till affären och köpa 75000 paket pappersnäsdukar, som användes upp på en förmiddag.
 
FH har haft problem med diarré, eller var det spik i foten? Hur som helst har han lovat att han ska fortsätta uppdatera matchresultat och tips från toaletten/sjuksängen.
 
Paddan lyckades på midsommarafton klara The Last of Us och firade det genom att hälla snaps på spelet och skrek "WHO'S YOUR DADDY, BITCH. WHO'S YOUR DADDY".
 
AH har planerat en resa till Falklandsöarna. Ingen av oss på redaktionen har en aning om vad han ska göra där, men det blir nog bra med den saken.
 
Jag, DV, har fått i uppdrag att utföra en enkät bland myggor nere i Karlskrona, där dessa små raringar ska svara på hur Blekingeblod smakar. Förra veckan gav inga resultat, men jag är väldigt hoppfull inför nästkommande vecka. 
 
/DV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0