Del 1

Så var det dags för årets julkalender. De senaste åren har det blivit en del sagor, så nu tänkte jag köra med lite fotografier istället. Fram till julafton kommer jag att bjuda på 24 olika bilder från det gångna året samt en liten kommentar om dem.
 
 
Under årsskiftet 2011-12 var det inte mycket som var roligt. Det var kallt, det var mörkt och det var allmänt jävligt. Som tur var fanns det åtminstone ishockey att kolla på och för min del innebar det många besök i Himmelstalundshallen där jag (och alla andra hockeyintresserade i stan) försökte heja upp Vita Hästen i allsvenskan. Det blev överlägsna segrar i grundserien och i allettan, men väl i play off gick det åt... Tja, kollar ni på bilden förstår ni nog. Bilden kommer dock från en segermatch, 4-1, mot Mariestad den 18 januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0