Mjällby away.

Det var tänkt att vara massa text med, men efter torsken mot Gefle orkar jag fan inte skriva så vi tar lite bilder med lite text till vissa. (Det kommer vara jävligt internet på vissa ja)



Staden utan solglasögon men med en JÄVLIGT klämkäck pressbyrå kille, Reine gillade honom så mycket att han var tvungen att gå tillbaka...



Här har du din nya fbbild, tagen på gourmetkrogen vid Campingen!!!



Här spelades matchen som, förutom dasset på Lunds centralstation, var meningen med resan.



Bedårande vackert vid stranden!



Som sagt, omgivningarna var rätt vackra.



Väggprydnad i stugan, obeservera att någon (inte vi) snott en knop.Observera även att livbojen är blåvitt!



Jag är så säker i min manlighet att jag kan ha rosa påslakan.



Det är inte Reine, däremot bäddar han LITE finare.



Otroligt vacker väggdekoration i stugan, skapare okänd.



Termosen och vattenkokaren var Torbjörns gåva till oss i kylan.



Dietkyl.



Observera att Reine här tänkte att "Ahh,plastbesticken ska nog ligga i kylen..."



HAV! (nähä)



Stranden...



Bryggan och en kamerakåt reine.



Ja ska blåvitt dyka ännu längre ner i serien så går det nog fan illa...



En sådan här kan behövas när det går som det går...



Vårt hem under helgen.



Och Reine äter föga överraskande.



Sölvesborg



Staden utan ett enda vettigt matställe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0