Tipskommentarer


IFK Norrköping FK-Syrianska FC
Tips: 1-1
Här tror jag Norrköpingskamraterna, ivrigt påhejade av DV, tar hem en tajt men efterlängtad seger.

Djurgårdens IF-Mjällby AIF
Tips: 2-0
Jo Mjällby har dippat och DIF har fått ordning på spelet, om inte Pärlan frälser bör DIF ta detta.

Gefle IF FF-aik solna
Tips: 2-1
Svårt att argumentera emot, det går visserligen men jag känner inte för det.

Gais-Örebro SK
Tips: 3-1
Med tanke på hur han tippat GAIS senaste gångerna blir man lite orolig...

Halmstad BK-IF Elfsborg
Tips: 0-3
Ja här kan jag inte annat än hålla med i tipset.

Trelleborgs FF-IFK Göteborg
Tips: 2-0
Kluring, jag tror nog på kryss dock.

Kalmar FF-Helsingborgs IF
Tips: 1-1
Också svårtippat. Kan gå hur som helst. Det kan ju i princip alla matcher men denna extra mycket. Små marginaler och tillfälligheterna avgöt, framförallt är bollen rund.

Malmö FF-BK Häcken
Spelas först i okt tack vare europaspel så den tippar jag ej då det dels är omöjligt att veta förutsättningarna månader i förväg samt att jag ej vill ha ett haltande tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0