Kapitel 17

Jag ursäktar att jag inte lade upp nåt avsnitt igår så därför kommer både gårdagens o dagen nu ikväll




Simon Ståhlberg tittade på kartan igen. Han andades tungt efter att ha gått omkring på samma plats i närmare 15 minuter utan att finna vad han ledade efter. Han tog upp mobiltelefonen och slog ett nummer.
   "Ingången är ju inte här", sa han.
   Det kom en djup suck från andra änden.
   "Simon, jag har skickat över en kopia av kartan till dej för att du skulle hitta exakt det vi letar efter", sa mannen i andra änden med brittisk accent. "Det är ju du som är experten."
   "Men jag hittar inte ingången. Kartan säger ju att den ska vara här", envisades Simon Ståhlberg
   "Mannen i telefonen suckade.
   "Stanna där du är. Vi är hos dig om några timmar."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0