Allsvenskan omgång 6

För att Andra Halvan ska hinna kommentera (första matchen är ju på fredag...) så kommer nästa omgångs tips redan nu.
I rättandet av förra omgången räknar jag Syrianska-Aik som 3-0 då det är det absolut mest troliga slutresultatet efter diverse domar.

Resultat från omgång 5:

Antal rätt resultat: 0
Antal rätt tecken: 1

Totalt (av 40 möjliga):

Antal rätt resultat: 4
Antal rätt tecken: 19

OMGÅNG 6

Gais-IF Elfsborg
Tips: 2-1.

IFK Norrköping-Mjällby aif
Tips: 2-0

Trelleborgs FF-Djurgårdens IF
Tips: 2-0.

Kalmar FF-Syrianska FC
Tips:1-0

Helsingborgs IF-BK Häcken
Tips:3-1.

Gefle IF-Halmstad BK
Tips: 0-0

aik solna-Örebro SK
Tips: 1-2

Malmö FF-IFK Göteborg
Tips: 2-0.

Andra Halvan kommenterar snarast.

Kommentarer
Postat av: Selma

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 10:21:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0