Det sägs att...(eller Meningsfullt...)

När AH var liten räknade han negrer i Göteborgsvarvet...

När Glenn var liten satt han i baksätet och sjöng countrylåtar...

När FH var liten satt han på dammsugaren och åkte med...

När Anti var liten var han en slagskämpe...

När Deve var liten skulle han "Blogga om det"...

När Paddan var liten frågade han "Betapet?"...

När AH, Glenn & FH gick i skolan kunde man köpa middag på mega för 2kronor...

När AH, Glenn & FH gick i skolan hade man riktigt skoldagar och inte mesiga som idag, vi gick mellan 08-17:40...

AGF (AH,Glenn &FH) minns när disneytimmen var veckans enda tecknade timme i tv ihop med Tom&Jerry i lilla sportspegeln...

FH inte minns sin studentfest, men AH har berättat om den...

AGF minns när Bengt Westerberg lämnade valstudion i protest mot Ny Demokrati...

AGF har ätit på McDonalds, A åt bara salt dock...

De här bloggmeningarna är en fortsättning från SSF-fanzine tiden...

När jag skriver de här meningarna står barkisbagarn still...

Just idag är det grönbetesdags i bregottfabriken...

Förra meningen var reklam, ge oss pengar...

IK nu har blivit ett begrepp i bloggvärlden, 2,5år som vi är...

Anledningen till att IK för vissa ev ej är som förr är vår valsatsning...

Jag tar hellre limper om du har...

Vi alla undrar hur det gick för Antis och hans granne...

Vi som tortyrmetod på IK stänger in folk i ett rum och tvingar dom att lyssna på när AGF sjunger medan anti spelar trombon, paddan fiol och Geigert spelar mungiga...

Och en tårta, schwarwald, för att jag tar risken...

Deve ska släppa en skiva och med IK i ryggen blir det en jättesuccé...

Det IK-crewet tjafsar mest om är dygnsrytm & tidsuppfattning...

Det ryktas om att Glenn är en av knallarna på knallemarknaden på Tuvevallen idag...

Jag funderar på hur det skulle bli om vi tekniskt sett gick 15år tillbaka i tiden, vore mycket intressant, se bara på åskmolnet...

Vi i gbgdelen av IK-crewet förutsätter att Deve är på väg till Sthlm för Bajen-Peking med matchstart 16 idag...

IK-crewet bestämt hävdar att det var bättre på gammelkungens tid! Precis som i afrika, om nu någon mot förmodan undrade det...

Torsdagen kan bli såväl en av de bästa som sämsta dagarna i mitt liv...

Vi alla undrar hur Buba hade det i Slottskogen igår...

AGF undrar när vi ska ha nytta av vår poliskontakt...

Hockeyarena är det bästa anti lurat in mig i...

Det är en vacker dag idag, den röda arbetarfanan vajar...

IK är ingen politisk blogg, men anser att RÖSTA RÄTT ÄR ATT RÖSTA RÖTT!!!...

Det senaste 1,5åren har varit fantastiskt evenemangsmässigt...

AGF undrar om Anti har sett nån vit opel...

Snart skiner Poseidon...

GF funderar över om Buba kommer skälla ut oss p.g.a. telefonmissöden på Heden under Gothia iår igen...

Glenn sägs ha firat Valborg med kidsen på fritidsgården vid Raffes...

FH är en tjôtig, jobbig, enveten jävel, Deve dementerar dock...

IK-crewet har en företagsidé som sätts igång inom en snart framtid...

Min hand sover...

Det kliar på höger skinka, jag funderar faktiskt på att klia mig, men vill först höra med er, kära läsare, vad jag skall göra...

AH kommer tycka detta är okristiligt tidigt att blogga...

Musik Jorden Runt är den kategori på IK Glenn älskar mest...

AGF har sett att man ska ha husvagn...

AH fanimej måste tipskommentera idag, han hade hela gårdagen på sig men inte då...

Nu är meningarna slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0