Det här med två ben...

Det här med två ben är förvisso bra att ha men ibland vet man inte vilket man ska stå på vilket ställer till det.
Som efter matchen igår mot ÖSK, vilket ben ska man stå på?

Det ena har följande innebörd:

*Vi höll nollan för fjärde matchen i rad.
*Vi har inte förlorat på fyra matcher.
*Elmar fick äntligen spela centralt och gör det okej.
*Jakob var petad :D
*Det var över tio tusen pers trots att det regnat i ett dygn, trots att vi för tillfället håller samma klass som Menisken.
*Det var stundtals riktigt bra tryck när östra sitt med bl.a. L4 BULLYS hängde på i ramsorna.
*Jag lärde granntjejerna i den blåvitta familjen att det är tillåtet att,ähum, starkt ogilla egna spelare.

Det andra har följande innebörd:

*Vi har bara gjort mål i en av de fem senaste, och det mot aik som är sämre än någonsin.
*Vi har inte vunnit mer än en av de sex senaste.
*Sella spelade, Pärlan spelade och båda var mer rötna än mig själv.
*Jakob kom in och var som vanligt röten.
*Det hade fått plats mer folk.
*Det var stundtals dödstyst.
*Jag uppfattade det som att fadern och modern i grannfamiljen inte uppskattade min lektion i supporterskap.

KOM IGEN NU FÖR FAN BLÅVITT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0