Bönar och ber efter en andra chans

Som alla mina fans har sett så publicerade jag inget inlägg innan 00.00. Det beror helt enkelt på att jag inte hann. Jag kom hem från skolan klockan 18. Sedan gjorde jag mat. det tog ca en timme till klockan 19. Sedan åt jag till klockan 19:31. Jag gick in i duschen och gjorde i ording mig för kvällens äventyr. Kom ut från badrummet klockan 19:45. Jag snackade sedan med människorna jag skulle ut med till klockan var ca 20:15 och på 15 minuter hinner man inte publicera något längre DV-inlägg. Klockan 20:31 gick jag ner till spårvagnshållplatsen för att ta spånkan ner till rockklubben Jolly Rockets, där två underbara donnor spelade fantastisk rock'n'roll till 01:00. Så jag HANN verkligen inte publicera något inlägg innan 00:00. Jag tänker inte be om ursäkt för att jag har ett liv även utanför IK, men till min "chef", som antagligen kommer göra så att jag blir tvungen att bli inlagd på psyket, vädjar jag till. Snääääälla FH. Detta är det första inlägget jag har publicerat på natten efter 00:00, och det för att jag verkligen inte hann att publicera någon tänkvärd text innan 00:00. Jag vädjar nu till Dig FH, om Du har någon pardon i dig så borde Du förlåta en annan människa, som dessutom vet att han gjort fel. Jag har gjort fel, eller nåt, som har ett liv utanför IK och verkligen inte hann att públicera nåt inlägg innan deadlinde-tiden. Alla vi människor gör misstag och bara för att man skriver åt IK så innebär inte det att man är felfri. Alla människor förtjänar en andra chans. Så tycker jag. Om Du, FH, har något samvete bakom pannloben så bör du förlåta och ge mig en andra chans. Jag står nu på mina knän och ber samtidigt som jag skriver att Du ska ge mig en andra chans. Snälla FH, visa medmänsklighet och skona mig från det brott jag begått och giv mig en andra chans att ICKE förnedra dig genom att göra om denna synd, synden som jag har åstakommit. Jag ber Dig FH. Jag ber Dig om pardon, enbart för denna gång.

Kommentarer
Postat av: IK

Jag säger som jag brukar säga och som Buba lärt mig "En deadline är en deadline".



Det finns SÅÅÅÅÅ många fel.



1.Kröka en torsdag?

2.Äta i EN TIMME???? Vad fan åt du? en trerätters på sjömagasinet med efterrätt?

3.Damer kommer och går, IK-crewets vänskapsband består, du ska priotera oss framför damer som du tydligen inte fick med hem ändå!!!

4.Varför snackade du med polarna du ändå skulle träffa senare istället för att blogga-mycket dåligt prioterat.

5.IK framför allt.



Hade du haft en vettig anledning hade jag godtagit denna,men att du ville se på vackra damer framför att göra din plikt, samt att du prioterar utgång före oss godtas ej.



21 dagar kvar...

2010-05-07 @ 09:35:42
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0