DV hälsar

Det var nu ett tag sedan jag bloggade. Så jag vill härmed bara lugna alla läsare att jag (DV) INTE har gått under jorden, utan...jag lägger korten på bordet. Jag har varit FÖR lat för att blogga.

Ni som med jämna mellanrum halkar in i mitt lilla krypin här på bloggen vet att jag gillar att skriva lite längre texter med olika teman, istället för att skriva "Hej. Idag har jag varit på ett mysigt fik och druckit kaffe latte" eller "Jag vill bara meddela er om att jag har varit på klädrean idag, där jag köpte blaha blaha blaha" SO FUCKING WHAT.

Förövrigt så känns inte det så jävla mycket IK att skriva om sådana ytligheter. Utan här har vi djupa texter som gräver sig ner i dom allra mörkaste katakomberna i mänsklighetens oändliga värld. Det är verkligen inte för inget IK har underrubriken "Världen allvarligaste blogg." Visst, ibland kanske det dyker upp nåt ämne som vi ångrar i efterhand, men vafaan. Även solen har sina fläckar (dom är inte många, men dom finns där).

Härmed tycker jag det vore på sin plats att säga "IK - då varje dag behöver ett nytt äventyr."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0