Gårdagens Mistrovství světa

Igår spelades det två åttondelsfinaler, eftersom jag var mitt lag troget och gick till Gamla Ullevi såg jag bara en halvlek av vardera matcher, första i England och andra i Argentina, så vidare analyser kommer från AH sen.

Tyskland-England.
Visst blev det hela 4-1 men detta var en rejäl DOMARSKANDAL! Inför straffområdesdomare nu, inga j-a videorepriser, det är fan inte badkarsbandy där vi som publik accepterar pauser i spelet på alltifrån fem minuter till 1,5timme(som det var i vm en gång). En straffområdesdomare hade sett det och det hade varit 2-2 och Engelsmännen hade avancerat, nu gick tyskarna vidare illa, de lär inte bli bli världsfolkets lag nu direkt.

Argentina-Mexico.
Här vart det inte mycket snack under den halvlek jag såg. Argentina vidare rätt "enkelt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0