Dagens matcher.

Dag 3 i fotbollsvm bjuder på följande matcher.

Algeriet-Slovenien.
Här skulle jag ju kunna sitta och briljera och få er att tro att jag har fullkomligt järnkoll på Algerisk landslagsfotboll, dock gäller ju "IN IK VERITAS" så jag ska ej ljuga. Algeriet klarade kvalfinalen mot Egypten och gick till vm, starkt det. Slovenien är ett bra lag, det är alla som tar sig till VM från europa. Dock är det väl så att Slovenien, Grekland och Danmark är de sämsta europeiska lagen.
Jag tror på en mycket tajt tillställning och 0-0 här.

Serbien-Ghana.
Detta vinner Serbien med 3-1. Så var det med det.

Tyskland-Australien.
2-0 till Antis favoritlag Tyskland.

Vidare analyser har andra halvan lovat att bjuda på, han har lovat att stenhårt granska hur Ghanas mittfält harmoniserar med försvaret, hur Algeriets målvakt styr sin backlinje samt hur Cahill hanteras av Tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0