Sommarens hetaste kläder och accessoarer

Hej där alla glada människor! Nu är det sommar igen och därmed är det hög tid för ett av våra spektakulära mode-blogg-inlägg. Än en gång är det jag - ANTI - som delar med mig av mina kunskaper inom modevärlden, men det är fullt möjligt att det kommer fler tips från övriga på redaktionen vartefter...

I och med det fina vädret och den höga temperaturen är vinterkläder mer eller mindre iskallt i modevärlden, som jag alltså är oerhört insatt i (det kan inte poängteras nog). Istället ska man klä sig så lätt som möjligt, men helt utan kläder bör man dock inte gå ut, då kan man nämligen bli bötfälld eller bortrövad av orginal som Naken-Janne. Just nu är det väldigt inne med T-shirts, helst en svartfärgad, då de drar till sig extra mycket sol vilket gör att man blir brun och ser riktigt nerdammad ut även om man inte har varit på en speedwaymatch på länge.

Förutom detta är det också inne att ha på sig shorts. För att man inte ska se alldeles för tragisk ut så rekommenderar jag att shortsen ska ha någon annan färg än just svart. En grå nyans passar exempelvis väldigt bra tillsammans med en svart T-shirt. Som bekant finns det också en hel del olika varianter av shorts, både långa och korta, men då jag tydligen inte har något annat än ganska långa så är det onekligen så att det är just den modellen som är mest inne just nu!

Sjävklart måste man också ha någonting på sig på fötterna, och det som är allra mest populärt just nu är strumpor. Vita strumpor är att föredra. De är vita när de är rena, men skiftar snabbt färg så de matchar de grå shortsen! Eventuellt kan man även använda skor eller sandaler, men strumpor är ett måste om du vill vara riktigt inne!

Accesoarer är också erhört viktigt att ta upp (det gör ju alla andra), och just nu är det väldigt inne att bära på en Indianerna Speedway programhållare. Den är lätt att bära, kan användas till mycket, men framför allt är den jäkligt snygg och jäkligt inne!

Och såhär ser då helheten ut (visst är det snyggt!?):



VITA STRUMPOR

Märke: Okänt.
Pris: Gratis efter att du har köpt dem.
Fördelar: De är snygga och de kan skifta färg

SVART T-SHIRT MED TRENDIGT MOTIV

Märke: TMKONTOR... står det på tvättlappen.
Pris: Gratis, går att införskaffa på ICA Maxi Arena i Kumla.
Fördelar: Trendigt motiv som alla gillar.

GANSKA LÅNGA SHORTS

Märke: Okänt
Pris: Gratis. Rota igenom din byrå så ska du se att du också har några liggandes!
Fördelar: Ha på dig dessa så slipper du att skämma ut dig!

ACCESSOAR - PROGRAMHÅLLARE

Märke: Fråga inte mig.
Pris: Gratis såvida du har en eller ett par på lager.
Fördelar: Den bästa accessoaren du kan tänka dig. Oerhört trendig!

TOTAL KOSTNAD: 0 kr


Sådär ja, då får jag tacka för mig. I vinter kommer jag eventuellt tillbaka med ett nytt modetips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0