VI HATAR HIPHOP!



HEEY!!! VA? Va e de för jävla oljud härinne i min studio??!! Jag

skulle ju för fan spela in country... Va? Va e de för jävla typ som

står i dörren? YO! Vafan säjer du? YO! Joey Cartwright? Fan va

du e dåligt klädd din jävel! Svettiga jävla jumpakläder å va e de

för jävla keps du har? Du ser ju ut som en bakvänd hackspett din

jävel! Stå inte å fäkta som en jävla mongoloid! Hiphop, hiphop,

jag hatar hiphop! Det rappas hit å dit, å låter bara skit... Hiphop,

hiphop, fy fan för hiphop! Ta er i röven alla rappare... Oh, YO!

Försvinn ut härifrån med den där förbannade flimrande

apparaten! Va e de, e de en TV? De e väl ingen TV? Jaså en MTV!

E de sånt du tittar på din förbannade idiot! Hä-hä-hä! Då kan du

ta din rullbräda å åka hem igen! Här ska vi spela fina visor!

Hiphop, hiphop, jag hatar hiphop! Det rappas hit å dit, å låter

bara skit... Hiphop, hiphop, fy fan för hiphop! Ta er i röven alla

rappare... Oh, YO! Tjena, va e de för stajl asså? Det här e min

studio va! Här kan ni inte va era jävlar! HA! Sicka typer va?

Komma här å störa mej när jag ska spela Gnesta-Kalle... JA! Va

gör du därnere i hörnet då, kliar det i röven på dej? Jaså du

dansar... Hä-hä-hä! Kallar du det där för dans? Försvinn ut

härifrån min studio innan jag ringer till snutjävlarna! HEEY!

Rapparjävel! YO! Rappeti-rapparjävel, du ser för dum ut! Har du

sett en ko i arslet nån gång va? Vet du va de e för skillnad på ett

koarsel å en brevlåda? Hä-hä-hä, då kan jag inte skicka dej me

nåra brev då! Ha-ha-ha! Hiphop, hiphop, jag hatar hiphop! Det

rappas hit å dit, å låter bara skit... Hiphop, hiphop, fy fan för

hiphop! Ta er i röven alla rappare... Oh, YO! Nu tar vi boogie-

woogie! Hi-hi-hi! Kom inte hit å snacka rap med mej era svin,

kom inte hit å snacka rap med mej era svin! Rapparjävlar!

Idioter! Rapparjävlar! Skithus! Rapparjävlar! Ta er i häcken! Nu

skiter jag i det här... YO! Försvinn ut härifrån din förbannade

rappare! (Eller va de en skåning...?)


Kommentarer
Postat av: Reidaragnethe

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-06-14 @ 09:36:11
URL: http://reidaragnethe.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0