SUPPORTERMAIL!!!

IK fick ett mail till sin bloggmail från en uppretad supporter till Buckanjärerna som inte var nöjd med lagets inledning av serien! Vi övriga än AH själv som är manager för laget diskuterade om vi skulle publicera detta på IK men valde trots allt att göra det trots att det är en enorm sågning av en av våra egna förkämpar.
Nedan mailet i sin helhet, det var märkt "Tilll Buckanjärernas manager-Buba Shot"

"DU E SÅ JÄVLA USEL!!!
Bra, Buba, BRA BUBA!!! Så jävla uselt!! AVGÅ!!! AVGÅ!!!!
Lätt å vinna över Hidarn och Sörfors!! AVGÅ!!! AVGÅ!!!

KATASTROF!!! DET ÄR FULLSTÄNDIG KATASTROF!!!!!!!!!!

Det går å vinna mot bottenlagen, men när man möter nån av lite högre klass som till exempel Hansson55 då fungerar ingenting längre. DET ÄR KATASTROF!!

Det är egentligen inte lagets fel, felet är managern som inte har köpt ett lag som håller för denna högre serie, det är K-A-T-A-S-T-R-O-F!!!!!!

Buba borde ta sitt ansvar och avgå!! Man kan vinna mot Örkelljunga, Bamsingarna, Orsa möter man Hansson55 eller Nordic Light då blir man utspelade och bjuder inte upp till nåt skönlir.
Markku Bengtsson får spela, match efter match, han är katastrof, allt är katastrof!!

Jag vill ha serieseger som vi en gång haft liksom, och jag vill inte komma trea, fyra, femma, tvåa det ger mig ingenting!!!

Man lägger så jävla mycket tid  på Buckisarna, hela sitt liv, då vill man få nåt tillbaka! Iaf lite rolig hockey!! men det är bara katastrof från början till slut!!!

Man har druckit några öl, irriterad i stundens hetta vill man få utlopp för sina känslor.
Vafan på nåt sätt måste man få protestera, jag tänker inte konfrontera Buba, jag tänker inte gå på något årsmöte utan jag säger här och nu vad jag känner, vad jag tycker.

AVGÅ!!!!!!!!! DU ÄR SÅ JÄVLA USEL!!!!!!!!!!! AVGÅ-FÖR BUCKISARNAS SKULL!!"


ja, vad säger man...


Kommentarer
Postat av: Ida

Allt ÄR borgarnas fel.

Även det ni skriver om här är säkert borgarnas fel.



Men jag gillar AF, för jag har en superunderbar handläggare där :)

2010-02-08 @ 20:46:04
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0