HJALMAR HJALMAR HJALMAR JONSSON!



Hjalle denna eviga hjälte i blåvitt, man har spytt ut en hel del galla över hans insatser, men han har alltid stått klubben bi. Han har varit med under det hemska kvalåret 02, han har varit med under guldåret, han har torskat mot Zimbru Chisnau i uefacupkval, han har vunnit sm-guld inför 42tusen på Ullevi, han har varit petad men inte gnällt. Han har varit vänsterback, han har ridit islandshäst i ett tvinslag, han har längtat efter surhaj, han har slagit inlägg sämre än mig, men en sann hjälte är det och jävlar vilken frisparkskung han är. Nu har han satt två frispark i de två senaste träningsmatcher han spelat och igår även en i ribban förutom målet!

HJALMAR HJALMAR HJALMAR JONSSON!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag minns inte vad jag åt istället för ugnsstekt falukorv.... förmodligen nåt vegetariskt, as usual.

Men jag fick en falukorv tidigare i veckan, fy fan vad gott! :)

2010-02-14 @ 19:29:51
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0