Vem fan bryr sig om solen? Det är ju fotboll på tv!!!

Idag funderar/konstaterar jag att...

Mailen haglar in till IK om att Andra Halvan ska kommentera tipsen innan matcherna börjar....

Är det inte rätt typiskt att det är tv4 som har de odjupa programen på fredags/lördagskvällarna speciellt? Reklamtv-meningslös tv.

Idag ser hela världen, förutom ah och anti, el clasico Real-Barca, egentligen bryr jag mig inte nämnvärt om spanska ligan sett till lagen utan ser det för att det är bra boll, men hoppas barca vinner så Real inte gör det...

Det är bevisat hur medgångsmässiga gnagarna och diffansen är som sviker sina fotbollslag och börjar gå på badkarsbandy istället....

Priset i "ring så spelar vi" som är en weekend för två på ishotellet, får man välja när man tar den själv? Isåfall vill jag ha min i Juli....

Jag citerar den legendariska sparven inför imorgon när blåvitt tar emot bp, PRESTERA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0