Tack och hej för min del!

Ironins Förkämpar har funnits sedan oktober 2007, det är 2,5år och det är en rätt lång tid.
Under denna tid har jag som grundare lyckats få med andra halvan, anti,deve, paddan, peji, adelsmannen och johan att blogga såväl mycket som med enstaka inlägg.

IK var i början en ren humorblogg, nu är den allt och inget, IK har utvecklats, vi har retat gallfeber på modebloggare via att jaga dom som tokar för att just irritera dom.
IK har har vuxit till ett sant bloggmonster.
IK har även tagit en hel del tid när man var som mest aktiv här och skrev flera inlägg om dagen, det har bara blivit mindre och mindre bloggande allteftersom och nu slutar jag således med att skriva här på IK.

Det finns inget som kan få mig att gå tillbaka, dessutom tycker jag det är dags att lämna över stafettpinnen som ledande tok på IK till övriga på IK. Såväl Anti som Deve klarar uppgiften som ledande bloggare exemplariskt väl, även AH givetvis.
Jag själv kommer dock ta tag i andra bitar nu och tackar för mig.
Det har varit 2,5 roliga år, bloggen har växt och är idag ett monster och det känns rätt att lämna nu precis när jag gjort klart allt inför valet och AH fått det hela och kommer publicera mängder med texter enligt direktiven han fått. Så på det sättet lever mitt minne kvar i bloggen, dock inga texter etc från mig längre.

TACK FÖR MIG!

/Eder FH.

Kommentarer
Postat av: Glenn

April april eller?

2010-04-01 @ 17:31:34
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0