Ångest, fårostpizza och el clasico...

Idag funderar/konstaterar jag...

Att El Clasico igår var en småtrevlig tillställning utan den där elektriska känslan man ofta har under de matcherna, visst var det fotbollsgodis ibland men någon ny 2-6 föreställning likt ifjol blev det ej, men bra lirare var det...

Att gårdagens match var Landskrona Bois-Degerfors....

Att Anna Brolin inte direkt blivit fulare för att hon åkt till Madrid istället för blåsia Fredriksskans...

Att jag hade fårost på min Suat (nej,inte suad) Special från mr.raffes....

Att man undrar varför det heter "special" efter pizzor som inte finns i annan version än "special", för att klassas som "special" borde det la finnas en ordinarie?

Att vi alla på IK lider med folket i Polen som den närmaste tiden dels får mycket bök kring sitt styre men även får sörja många personer i flygkatastrofen där ibland landets president...

Vi idag beger oss till Gamla Ullevi igen för att ha ett extremt ångestladdat möte med BP, vinner vi ej där blir det krisrubriker i tidningarna på allvar och efter denna kamp väntar TFF borta, Ellos hemma i nästa vecka och sedan Åtivd borta, lätt? Nä....

Jag igår vann 96 kronor på oddset, gratulationer tas emot i kommentatorsfältet....

Jag igår gjorde ett klassiskt assprint i Glenns soffa, åtta timmar boll sätter sina spår....

Jag faktiskt har lite småbråttom iom att jag ska surfa runt på alla sidor som jag alltid surfar in på innan det är matchdags...

FRAMÅT BLÅVITT-GÖR ETT MÅL!!!

Avslutningsvis så skrev Baraben.com följande om gårdagens U-match mellan Häcken och Blåvitt:

Men matchens spelare är solklar; Andreas Petersson. Han var ständigt ett orosmoment för de gulsvarta och de fick aldrig riktigt tag i honom utan var ofta tvungna att ta honom väldigt hårt. Bra fart under fötterna, bra skott och vårdat passningsspel. Andreas Petersson var definitivt bäst på plan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0