Tipskommentarer

Kalmar FF-IFK Göteborg.
Tips: 2-2
Att IFK som är vattentäta bakåt men saknar sin främste målskytt spelar 2-2 håller jag inte riktigt med om. Men tips är ju tips. Fast med fullstora mål kanske de släpper in 2. Personligen tror jag dock de vinner, om än knappt.

Malmö FF-Hammarby IF
Tips:3-0
Troligt tips då MFF fått upp farten rejält på slutet.

Trelleborg FF-Helsingborg IF
Tips: 1-2
Trelleborg är fast förankrade i mitten och HIF har Henke tillbaka så att det blir en tvåa här känns helt realistisk.

Gais-Örebro SK
Tips: 1-1
Två formstarka lag med en hel del att spela för. Svårtippat men sett till tabellen är Örebro tyvärr bättre.

Aik Solna-Djurgårdens IF
Tips: 2-0
Derby är derby och bollen är rund osv men nog bör AIK vara bättre.

Halmstad BK-IF Elfsborg
Tips: 1-1
Halmstad har bra form och det finns frågetecken för Boråsarna men de är trots allt med i toppstriden. Ytterst svårtippat.

BK Häcken-Örgryte IS
Tips: 2-0
Ett derby till, eller egentligen inte om man får tro Häcken... Hemmalaget har sackat i slutet och ÖIS har fortfarande bra häng på kvalplatsen, men saknar avstängde Santos.

IF Brommapojkarna-Gefle IF FF
Tips: 0-2
Lurigt värre. Två lag med kass form, rentav röten i Gefles fall och de brukar ju vara starkast hemma. BP blev inte överkörda i Borås heller men har problem nu. 0-2 är ett djärvt tips och sätter han det blir jag impad. Men omöjligt är det ej, BP är pressade nu.

Kommentarer
Postat av: IK

Jag är JÄVLIGT trött, brukar inte kommentera tipsen men jag tycker det är skoj att jag iaf nästan fick rätt på blåvitt-kalmar som sågades av buba :)



ÄT ALDRIG KEBABPIZZA I LESSEBO!

2009-09-27 @ 08:41:34
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Andra Halvan

Jo du var närmast, men du hade nog föredragit om jag haft rätt.

2009-09-27 @ 13:12:34
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0