SKANDAL-Glenn!!

Det har idag kommit ut ordentligt i alla medier att Glenn under IFK Göteborg-Gais kommer konvertera från sitt supporterskap till att bli slipsnisse!!
Jodå, den vanligtvis genuine supportern glenn kommer under derbyt inte befinna sig på supporterläktaren!! Allt detta enligt säkra uppgifter till IT (Ironins förkämpars telegrambyrå)!

Vanligtvis är han en galen supporter som vi andra på läktarn är rätt rädda för när han kommer man vet aldrig vad han tar sig för!
Såhär brukar han se ut, här i en tecknad version:



Han har dock nu svikit sina forna ideal och sitt supporterskap helt och hållet. Under derbyt ska han istället sitta och käka snittar och dricka champagne i frack och diskutera sin aktieportfölj med andra vidriga vipbesökare!! 
SKANDAL! är ett för snällt ord.

Så under derbyt kommer Glenn se ut såhär:



Inte nog med det han ska ju inte käka halv special med vatten som vanligtvis, när han festar till det så tar han en festis dock det ska tilläggas (själv vägrar jag ändra någonting och kör på samma sak VARJE gång så rolig är jag), nu ska han ju äta snitar och champagne...



Nej, Glenn nu har du svikit dina ideal som supporter.... AH föreslog hängning men jag nöjer mig med EVIGT tjötande om de svikta idealen hehe.

Kommentarer
Postat av: Glenn

Matchen har inte börjat än, middagen är inte käkad än, skumpan är inte drucken än. Mycket kan hända till avspark...

2009-09-18 @ 16:59:34
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0