Nya Kaledonien.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det ingen bild på Gamla Kaledonien?

Mvh, Boris.

2009-09-24 @ 18:44:43
Postat av: BorisBorissa

Ja! Det var jag som skrev förra kommentaren. Vill också passa på att säga: HEJA GAIS!!

Mvh, Boris - igen.

2009-09-24 @ 18:48:14
Postat av: Ida

Lovar att kolla på sthlms-inlägget lite mer ingående nästa gång jag sitter vid datorn, just nu orkar jag inte. Tar lite tid med mitt mobila internet att ladda videorna och jag ska faktiskt gå och sova nu, så atte....

Inget msn nu heller :( vettefan vad det är för fel alltså! Blir så less.



Haha visst var den bra! Men du kan ju trösta dig med att du har hittat många bra bilder innan jag hittat dem också.. ;)

2009-09-24 @ 21:16:38
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

tänk att de alltid ska leka kurragömma

2009-09-24 @ 21:17:44
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0