Hot or Not??

Asså ja bahh skulle ju ha en outfit för en vanlig dag, ni vet typ hur man tänker bah! Man liksom sådär vaknar på morgonen och tänker ju direkt på vad man ska ha för outfit idag, snacka jobbigt!!
Jag tänkte dock länge och väl men hittade sedan en enormt chich outfit som slår allt!!! Den är bara såååååååå hot! Vad tycker ni därute mina små gullungar? Hot or Not? Chict or ochict? Trendskapande eller ej? Säg din mening vetja, jag ba sååååå älskar när ni kommenterar mina outfits!!
Asså sååååå snyggt bah!

Nu är ni allt nyfikna på outfiten va? Nu kommer den!!!



KGB-thsirt! En helt fantastisk tröja, bättre passform än NÅGRA andra kläder jag har haft NÅGONSIN!! Ba så chict asså!!!



Jeans, så härligt naturligt slitna, man ser EXAKT vart mobilen legat i fickan och man ser att det slitits på låren och knäna, asså bah såååååå hot!!!!!!!



Boxers, asså typ görsköna, både den lille majoren och tvillingarna njuter i såna här!! Dessutom med den patenterade fartranden om man hade vänt på dom, ska givetvis bäras som på bilden, dvs vrängda, då slipper man ju tvätta så ofta!!



Strumpor, blåa!! Asså såååååå sköna, det är lufthål vid ena hälen allt för ultimat komfort, såååååå heta asså! Jag får såna cravings efter liknande strumpor asså!!

Vad tycker ni? Hot or Not?

Eder shoppingexpert!
Philip Dreiddelmann


Kommentarer
Postat av: antispam

Spamjävel. Hade det här nåt med tjuvlyssnat att göra?

2009-09-02 @ 16:15:21
Postat av: motspam

Skärpning din jävel!!!!!!

2009-09-02 @ 16:17:19
Postat av: Phillip Dreidellmann

Mina kollegor här säger att det spammas här ibland och ett ynka inlägg från mins sida väcker agg, då har man iaf väckt lite uppmärksamhet, å andra sidan är varenda modeblogg en spamsida...

2009-09-02 @ 17:08:32
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: YIN & YANG



Hej !!

Vi vill uppmärksamma alla på din sida att vi är en nystartad blogg som inriktar sig på kärlek och relationer,

ALLA är välkomna att ta en titt,ni är välkomna att både ge tips och be om de,när det gäller

vad som helst.

Ha en fin dag alla kärlekskranka själar där ute =)

2009-09-02 @ 19:42:35
URL: http://heartbreakonline.blogg.se/
Postat av: SveaJ

sv; Okej, det är ingen film jag sett någon gång =)

2009-09-02 @ 23:10:06
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Manda

Oj... Du var rolig, du.

2009-09-03 @ 01:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0