Ännu ett år har gått...

...i IKs historia och vi vet fortfarande inte vem BorisBorissa är. Det var faktiskt det första jag kom att tänka på när FH bad mig skriva en jubileumstext och jag tänkte tillbaka på året som gått.

Men mycket har åstadkommits med. Vi har till allas förvåning och Johans stora glädje lyckats avsluta ett bloggprojekt, nämligen Svenskar Vi Aldrig Lär Få Se I Melodifestivalen, kallat SVALFSIM i folkmun.

Nya kategorier och nya projekt har uppkommit istället. Som exempelvis Covers, som ju likt SVALFSIM är ett musikaliskt projekt. Samt det djupare personliga Fotbollstankar. Vi får också nämna den nostalgiska Gott-&-Blandat-kategorin 90-talet vart tog du vägen? En av mina personliga favoriter, ett projekt som FH driver, är Fotboll Jorden Runt. Många härliga bilder där som både symboliserar länderna och sporten på ett bra sätt.

Är ändå en del tunga grejer som tillkommit sedan förra jubileet. Då har jag säkert missat en hel del kategorier. Även om uppdateringstakten varit dålig emellanåt finns mycket innehåll på bloggen och mycket att välja på för oss som ska blogga när vi orkar göra det.

Jag avslutar med att blicka framåt på det kommande bloggåret:

Saker som kommer att ske
Första Halvan kommer att gnälla på att Andra Halvan bloggar för lite
Första Halvan kommer att ha fog för det
Anti kommer att kommentera schlagern
FH eller AH kommer att lägga upp Sillstryparns "Doin the omoralisk Schlagerfestival"
Vi kommer att lägga upp klipp med Galenskaparna till jul
FH kommer att lida av covers AH lägger upp
Anti kommer förhoppningsvis bli frisk
Anti kommer gå på, och blogga om speedway
Det kommer bli fifadagar
Det kommer bli golf
Det kommer tippas
Vi kommer tjöta på DV att spela in fler låtar

Saker som inte kommer att ske

Vi får reda på vem BorisBorissa är
Glenn kommer börja blogga
DV kommer inse speedwayens storhet
Veckans Adelsblogg gör comeback
Peji dissar gör comeback
IK hamnar på startsidan blogg.se
Någon som inte bloggar om kändisar eller mode hamnar där

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Hej pojkar!

Grattis till två år. Hoppas att ni fortsätter att blogga många år till. Kanske är det lika bra att min identitet blir en hemlighet. Det finns dagar då jag också undrar vem jag är. En sak har jag lärt mig: "Var dig själv, alla andra finns redan". Något att tänka på kanske.

Mvh, Boris.

2009-10-13 @ 17:26:26
Postat av: IK

Tack för det BB, en vacker dag hoppas vi dock få till en happening med IKs visserligen få, men trogna fans och då får du ge dig till känna, men det kan ju dröja några år!!



Vi lär fortsätta blogga tills det kostar pengar... Och för de som tror att vi kommer sälja oss till nån sponsor (jo,vi har faktiskt fått några såna mail genom åren) säger vi bara HAHAHAHA sådana sellouts blir vi aldrig.

2009-10-14 @ 10:34:54
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0