tipskommentarer

Djurgårdens IF-Gais.
Tips: 0-2
sketnarvöst, favoriter på stadion när hände det senast? orolig för hur ytterbackarna klarar difs 4-3-3

Helsingborg IF-Malmö FF
Tips: 2-0
inte otroligt alls

Gefle IF-Örebro SK
Tips: 0-2
svårtippat, gefle brukar va hemmastarka men ösk kab plast

IF Elfsborg-IFK Göteborg
Tips: 1-1
kan nog bli en tajt match

BK Häcken-Halmstad BK
Tips: 2-1
är det nu jag ska tippa att hbk borde ta detta?

Trelleborg FF-AIK Solna
Tips: 2-1
rimligt tips faktiskt

Hammarby IF-Kalmar FF
Tips: 3-1
lurig match, var står lagen egentligen? tveksamt om matchen ger nåra svar

Örgryte IS-IF Brommapojkarna
Tips: 0-5.
ajdå

Kommentarer
Postat av: Ida

Du får säga till blogg.se då, jag vågar inte... ;)



Hm, jag var i Turkiet år 2006... det var ett bra tag innan jag började blogga... men kanske saknade jag ändå omedvetet er?? Jag kanske nånstans inombords visste att ni fanns där ute nånstans...



Jääääj, humorbloggning snart igen!! Gött det!

Okej.... så det är gästrummet jag får bo i eller..?

2009-05-04 @ 23:48:55
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det är precis just därför jag vill ha sol! Fast på min dator så är jag rosa :)



Men varför då ens nämna att det finns ett gästrum...? Hos Deve. Eller om det var Deve som skulle säga att det fanns ett hos nån annan...? I'm confused.

Åh, kommunslogans det inlägget missade jag. Ska läsas med detsamma!



Jo jag minns då man skaffade dator med internet. Jag var en av de första i min klass. Alla tyckte det var så häftigt, men jag förstod inte riktigt det roliga med det hela. Jag minns att den enda sida jag visste om då var tv-programmet Hjärnkontorets hemsida. Och där kunde man ju inte sitta hela dagarna... men sen upptäckte man alla chattar, och resten är ju som man brukar säga historia...

2009-05-05 @ 22:57:15
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0