Resan- viss fakta.

Mycket av resan är klart men mycket återstår, men vi kan säga följande. Färdmedelet är minibuss, den kommer hålla på länge och väl och vi kommer alla njuta av denna underbara resa som kommer göra att vi verkligen lär känna varandra för nio pers i en minibuss europa runt gör ju att man kommer veta allas alla sidor till slut.

Kraven på bilder på fordonet lär komma förstår jag så jag har beslutat att inte invänta de kraven utan istället lägga upp bilden direkt.



Den kommer innan resan börjar gås igenom oerhört grundligt  samt förses med två reserväck och vi kommer testpacka den för att se att allt får plats.

Resan beräknas börja om extremt få dagar så börjar ladda gott folk....

Kommentarer
Postat av: emma

NEJ USCH! Hatar ÖSK!!!!!

2009-05-14 @ 18:27:51
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Ida

Weeee minibuss!!! :) Jag har aldrig åkt det tror jag. Blir nog en helt underbar resa det här!

20-talstema på ett skoldisco? tss...



Haha vad hände då den ödesdigra fyllenatten..? :P själv har jag skaffat alkolås på min dator.... men kommer ju naturligtvis ta bort det, om mina fylleinlägg kan locka MILJONTALS läsare. Då är jag äntligen större än KENZA!!!

2009-05-15 @ 01:11:01
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja idag kände jag mig verkligen fin :) Tro vad jag ska ta på mig för fint imorgon..? Då ska jag på konsert.

Självklart kommer jag fyllekommentera också!! Vad är väl fyllebloggning utan det?



Nej den andra länken till youtube funkar ej, men i den första har de ju iaf helfestliga kläder! Kanske kan vi ha de kläderna på oss i The Modebloggers-bandet? Eller så kan vi ha på dem på resan.. så alla vet att vi hör ihop, och så vi inte ska tappa bort varann lika lätt.

2009-05-15 @ 01:15:22
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Roger

Minibuss äger. Ni borde dekorera den tycker jag. Ivan Boring (den gamla radiotråkshowen) rekommenderade ju kulspets. Try it out!

2009-05-15 @ 02:33:17
URL: http://rogersunpersonal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0