För Glenn!

Glenn och första halvan hade under sin gymnasietid en idol, en som var större än alla andra människor som går på denna jord, de had upprättat altare till denne mans ära och de tillbad honom som den store gud han var.
Vi talar givetvis om den mäktigt, den gudabenådade fullkomligt briljanta programledaren OLA FINELL!
(eller så är ovanstående ren och skär ironi, Glenns kommentar kommer ge svaret)

Nedan är iaf ett klipp på den gode Ola Finell, samt något FH njuter extra mycket av, nämligen Thylins sågning av Jocke Persson, en av de sämsta spelare som dragit på sig fotbollssveriges mest ärofyllda tröja.


Den som säger vad den tredje personen i studio heter och får rätt vinner framsätet plats under en specialetapp på RESAN ik ska göra.

Kommentarer
Postat av: emma

Å ja, jag hatar alla lag förutom AIK i allsvenskan! Så är det bara! ;D haha

2009-05-15 @ 11:52:25
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Annelie T

förlåååååååt! jag har verkligen haft tidsbrist och har inte ens hunnit läsa bloggar, bara uppdatera lite i min egen så att ni vet att jag lever. Snart är skolan slut och då har jag tid att kommentera lite också!;)

2009-05-15 @ 12:29:58
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: Glenn

oj oj oj sicka minnen. Herr finell e förmodligen den sämsta programledare som någonsin existerat. Dryg o okunnig, en person för TV4 sporten helt enkelt. Thylins kross av jocke persson e ju lysande däremot.

2009-05-15 @ 18:15:56
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0