Die Tipzkommentarung

IF Elfsborg-Halmstad BK
Tips:2-1.
Två rätt starka lag där väl hemmalaget är något starkare, speciellt på plast.

Hammarby IF-Malmö FF
Tips: 0-1
Kan bli 3-4 likagärna, fast kanske inte.

Örebro SK-Gais.
Tips: 2-0
Hoppas på feltips igen. Men ÖSK kan sitt plast de också

IFK Göteborg-Kalmar FF
Tips: 3-1
Troligt även om Kalmar vaknat

Gefle IF FF-IF Brommapojkarna
Tips:0-0.
Låter kul

Örgryte IS-BK Häcken
Tips: 0-2
Nykomlingsderby. Svårtippat således men gästerna har vart bättre i år.

Helsingborg IF-Trelleborg FF
Tips:2-1
Två skånelag som öppnat starkt. FH tror på hemmavinst och jag säger inte emot. Men lär bli tajt.

Djurgården IF-AIK Solna
Tips: 0-1.
Darby igen, bör gästerna vinna sett till årets form

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja visst är det häftigt att de är ihopvikbara nuförtiden! Riktigt praktiskt måste jag säga.

Jaa man kan ju hoppas att min kärlek till tvättkorgen är besvarad. Åtminstone KÄNNS det som att den har mer kärlek att ge mig än karln..

Ja man kan väl säga att vi håller varann i handen på den bilden..! Ja det är klart jag vill ha barn, men jag vet inte hur man parar sig med en tvättkorg ;P



Neeeej inte är jag felplacerad heller! Jag bor ju i PARADISET! ;)





2009-05-12 @ 23:25:09
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

denna ständiga kurragömmalek............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-12 @ 23:25:38
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har tyvärr inga klipp på mig när jag spelar flöjt! Eller tyvärr och tyvärr, jag var ful som stryk på den tiden... Men väldigt duktig om man får skryta lite, åtminstone tills jag blev tonåring och tyckte att alla instrument utom elgitarr och trummor var jättetöntiga.



Men hur kan Anti sjunga "de fyra årstiderna" när Vivaldi bara gjorde den instrumentalt..?? Fast ni är väl så påhittiga att ni kom på en egen text kanske...

Haha jag tror jag ska börja spamma sådär hos folk. Men ställa riktigt sjuka frågor istället för de vanliga.



Okej....

1. KRAMFORS!!!!!!!

2. Prag

3. Rom

4. Milano

5. Vilseck (Tyskland)

6. Berlin

7. Paris

8. Riga

9. Köpenhamn

10. Trondheim

11. Vilnius

12. Reykjavik

13. Sofia

14. Minsk

15. Jokkmokk



Nöjda...??

2009-05-12 @ 23:57:56
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0