Dagens outfit är tillbaka!

Nu med modegeniet Andra Halvan!

Idag blir det verkligen retro, men samtidigt chict så det förslår! Metallicgrått ÄR verkligen vårens färg och idag löper jag hela linan ut. Lättklätt på män är dessutom sååå ute!

Om vi börjar nerifrån, de knähöga tunga stövlarna fick jag för 20 000 på second hand, knappt använda och bara sååå sköna att gå i. Vilket fynd! Diskreta leggings i samma stil. Topen köpte jag på NK, vill inte avslöja priset. Hihi. Lite rundade axelvaddar är ju bara helrätt just nu. De hjärtformade grejerna vid armbågarna visar ens feminina sida som jag väger upp med handskarna. Vilka handskar sen! Verkligen nåt att med tyngd och kraft peka med hela handen med.

Huvudbonaden kan tyckas något anonym men det går ju så bra in med resten av outfiten och är faktiskt det allra senaste från Armani.

Accesoaren jag håller har jag faktiskt gjort själv i slöjden. Tro det eller ej men så länge det är kvalitet är egentillverkat på stark frammarsch i sommar. Kom ihåg var ni läste det först!

Nåja, här kommer skönheten!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jääääj!! Fan vilken snygg outfit. ÄNTLIGEN snygga kläder på karlar!!



Vadå reklam?? Jag säger ju att ni INTE ska prova på det där ;)

Färja har jag åkt, åtminstone bilfärja. Eller ja jag har åkt stor färja också kom jag på, åkte ju buss till Tyskland i unga dar. Men fick såklart ta färja över vattnet.



Det är alltså gott med polsk vodka? Och vad var innebörden till "INTE EGENTLIGEN"??

Men hallå, KENZA är ju typ världens populäraste bloggare! Fast inte så länge till... inte efter mina fylleinlägg.



Nej det är en musikalföreställning faktiskt. Snacka om klädfrossa!



2009-05-15 @ 17:24:34
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Är det det här man kommer se dig i på playan i sommar?? ;)



Du har blivit solbränd en (1) gång? Lucky you.. Bränner mig minst en gång varje sommar. Att man aldrig lär sig! Ändå är jag livrädd att jag ska få hudcancer, i och med att jag har så mkt födelsemärken.

Jaa jag fick många smärre chocker på den där aloe vera-visningen igår.. Många av produkterna som de visade, t.ex ansiktskräm och lotion och sånt, var ätbart! Wierd.. Ungefär som Försvarets Hudsalva som också är ätbart, men mkt godare... ;)







2009-05-15 @ 23:19:18
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Enligt upphovsrättslagen (eller vad det nu är...) så måste man ju redovisa sina källor! (För det är jag ju så otroligt bra på annars....)



Vad är det för skillnad på polsk vodka och t.ex svensk eller rysk? Är det blåbärssmak på den?



Det här blir iaf det sista jag skriver om KENZA (iaf för den här gången...) för så här mkt uppmärksamhet förtjänar hon inte... men varje gång man loggar in på blogg.se så står hennes namn längst i "mest besökta"-rutan, vilken ligger precis under där man skriver in emailadress och lösenord. Ganska svårt att missa!



Blir eventuellt fyllekommentarer imorgon efter eurovisionsschlagerfestivalfesten. (var bara tvungen att skriva ut hela ordet...). Om jag orkar. och inte ligger på ett golv nånstans och skriker "INTE EGENTLIGEN".

2009-05-15 @ 23:26:28
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0