Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen


Cirkus Miramar - Image Guerillaz


Kommentarer
Postat av: elmy

då säger elmy tack till dne som tar henne i första hand ni övriga i gruppen suger biiiiggg timeee (skoj)..



haha nää ja känner också att mina långa kommentarer kommer bli lite kortare kommande veckan då jag har min Politik tenta, jättekul på riktigt men fett jobbigt också..



fan va förbannad jag blev, nu har jag en bok kvar o läsa ut tills på måndag o jag vet att jag har köpt dne boken (100 %säker) mne jag hittar inte den nånstans.. hmm? nu börjar jag tro att UFO tar mina böcker o läser om politisk utveckling så de vet hur de ska agera när de tar över vår planet o gör oss till deras hundar eller nåt..

2009-03-21 @ 21:18:19
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: elmy

juste ja, ha det så kul i huvudstaden du.. vad ska ni där o göra? planera attack eller nåt liknande? haha



jag älskar sthlm o jag ska så flytta dit om bara några månader

2009-03-21 @ 21:19:09
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0