Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen


Nynningen - Bolsjevikernas sång

Kommentarer
Postat av: elmy

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA låt mej bara ge men reaktion på din kommentar i helhet sen ska jag behandla den med lite djuphet o lite filosofisk upplysning över det hela HAHA.. och juste är det så att ni ibland inte fattar vad jag skriver så är det bara för att jag skriver snabbt som tusan o jag vet ärligt talat inte vilka tangeter mina fingrar rör vid så jag kan tänka mej att en del ord ser konstiga eller ja ogramatiska ut - men nu har ni en fett förklaring från min sida iaf.. Juste ja o engelska förskare har kommit fram till att så länge första bokstaven på ett ord är rätt så går det att förstå ordet och tro eller ej så har jag försökt o det fungerar, ett utmärkt uppfinning kan jag som har dålig svenska tycka :P..



När det gäller TELIA och andra liknande FITTBOLAG som under de senaste månaderna har tagit många timmar av mitt liv så tycker jag att de borde stängas ner, att amn borde få gratis fastelefoni samt bredband och NEJ jag fick ingen hjälp när de väll kopplade fram mej för kärringen 70 + som jobbade där inte kunde så mycket om datorer så hon ville skicka mej vidare till en annan kärring på supprotavdelingen o där skulle jag vänta i 3 h till vilket jag tackade nej till ja ni kanske förstår varför..



Haha okej där finns det en liten skillnad mellan oss för jag, jag säger alltid ifrån även om jag aldrig kommer träffa på en person som jag inte tycker om så vill jag inte att den försvinner utan att veta att jag tycker illa om honom/henne, oftast är det tjejer för jag har alltid kommit bra överrens med pojkar men flickor däremot uch äckliga varelser..



Alltså jag skrev i ett blogginlägg för någon dag sen vad jag tycker om mäsnniskor o jag citerar mej själv igen "människor är bara äckliga varelser som gör allting för att få igenom sitt eget intresse, så långt tänker de".. detta kan vara en förklaring till varför det är så många odjupa varelser på jorden, vi tar BB (blondinbella) som ett exempel (hennes blogg läser jag när jag är skrattsugen), för i henne hittar man alla egenskaper som en djupt odjup person har, hon tror att hon är någontin, hon är beredd att skriva om vad som helst ta bilder på sina små söta klänningar o ja ni fattar allting för att få känna lite utav "kändis livet" och för att få sin drömm bil eller hus eller va det nu är.. Det som oroar mej är att det FINNS STÖRRE IDIOTER ÄN HENNE som faktiskt klickar in sig på hennes sida vartenda evoga dag (flera ggr om dan) o ger henne den möjligheten att känna sig poppis.. Därför har även modebloggar så stor uppmärksamhet av omvärlden för majoriteten av människor här är idioter o faktiskt tror att alla har sin egnen stil o det är kul att kolla på den fast alla klär sig likadant, PATETISKT är det..



Över till melodifestivalen som är det onödigaste gemensamt alla svenskar, danskar, nosrkar, tyskar, bosnier o alla andra människor världen över har gemensamt.. Shet alltså tänkt att Europa lägger milijoner evro på sånt skit medans folk i Afrika dör i AIDS O HIV utan mat o taket över huvudet, för vad för att Några utklädda idioter ska komma dit o framföra en fucking låt som jag hade jungit 100 ggr bätte o japp alla aplauderar och är nöjda o sne försätter det så nästa o nästa år igen, dne som kom på själva ideen borde skjutas om han/hon redan inte är död..



Haha jag lovar att om folk ska betee sig som hittils så blire bara värre till de kommande generationer och istället för att gå framåt i utvecklingen kommer allting gå bakåt istället.. Samma sak när man kommer till omröstningen och typ majoriteten av folket i landet röstar helt kunskapslösa om vad Soccarna eller Moderaterna står för, ja klart alla kan ringa in en ciffra men Gud tänk efter vem/vad/hur du väljer tjochuvve..



För att dra en slutsats över det hela för du kommer ändå inte orka läsa hela kommentaren så är människor dumma till grunden o de bara utveckar sin dumhet genom åren, sedan så finns det få som är lite annorlunda på ett bra sätt (ni vet vilka de få är) haha..



btw mian fingrar e döda vid det här läget..

2009-03-15 @ 18:50:24
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: Ida

Det där måste vara den längsta bloggkommentaren genom tiderna..



Yeah, Tingeling is the shit..! Ska lyssna på den jämt när jag skaffat dator... men vet ni nåt bredband där man INTE behöver ha hemtelefon?? Hittar inte i den här djungeln...

2009-03-15 @ 21:08:39
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0