Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen


Magnum Bonus - Hög hatt och låga skor

Kommentarer
Postat av: elmy

Álltså DET SUGER RÖV på riktigt efter typ 3 h så kopplade de framm mej och sne pratade jag me de i enstaka 2 min, skojar de fucking med mej kunde de inte tatt folk baklängse dne som ringde sist ska va först i kö hahaha..



haha jupp jag håller med faktiskt man hann nt med några fler kommentarer än varandras o det är på väg dit igen - så kära läsare inom kort hamnar vi i en osocial mot resten av världen period o ni får ursäka oss med det finsn viktiga frågor som ska dskuteras..



Ja men alltså seriöst ogillar jag någon så säger jag det till personen, orkar jag inte med någons babbel så säger jag HÅLL KÄFTEN o jag skiter fullständigt i om folk tar illa upp.. Jag känner mej riktigt hatat av min klass just nu för jag är nog den enda som faktiskt säger som det är men för mej är dte något positivt.. Jag kanske är dum men att vara hataad är att känna sig märktig, jag känner mej så märktig när jag går förbi o får en massa jag-vill-se-dej-död-blickar JAG NJUTER..



sen o andra sidan så är jag lite arogant också det måste jag erkänna, visst alla vi e av blod o kött men hallaå vissa människor är bara för dumma för att jämföras med andra och ja alal människor är idioter o därför litar jag inte på någon för som jag skrev inna har man inget intresse i ett förhållande med en vänn, pojk/flickvänn etc så är det inget som binder de samman..Intresset är nyckeln till allting verkar det som..



Melodifestival har aldrig vatt min grej då jag lyssnar på enbart en sorts musik o den finns inte på MF, plus att me åren så blir den bara sämre o sämre, naknare o naknare, skämmigare osv.. De verkar låss om att de sämsta låtarna ska skickas till MF o sen till slut vinner den sämsta av alla de sämsta låtar där osså försätter det så nästa år fast det blir ännu sämre låtar.. ja ni fattar, hoppas jag iaf..

2009-03-14 @ 16:58:15
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: BorisBorissa

Äntligen lite "fin-kultur" på er blogg.

Mvh, Boris.

2009-03-14 @ 22:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0