Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen


Kent - Ingenting

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror Kent kommer ställa upp som jokrar nästa melodifestival ;)



Ja men se så då! Fram med brat-bilden!!

Haha ja men EGENTLIGEN är jag ju nykterist med nunnevärderingar. Är bara de senaste veckorna (månaderna...) som jag förlorat mig själv en aning... Men nu efter festen på lördag så ska jag försöka hitta tillbaka till mig själv. Åtminstone- som jag skrev - tills jag hittar första tussilagon...

Men jag kan faktiskt helt ärligt säga att jag ALDRIG ätit kexchoklad och ljummen folköl till frukost! Inte ens kall folköl...



Jorå jag är kajnd åff back iaf. Uppdaterar så mkt jag kan - promise!

2009-03-12 @ 18:56:50
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: elma

haha I m alive :), där har ni livstecken, jag är tillbaka och taggad är jag också..



haha jag sa ju det att en kompis skulle blogga under tiden då jag inte kunde, och ahns skrev nog bara på bosniska så jag förstår om det var lite svårt o tyda men det gick säkert bra för jag tvivlar inte på era språkförmågor, haha..



haha varför du vaknade 6 men kunde sova i några timmar till kan bara resultera att du har skollängtan eller så visste du att jag hade kommenterat (för att du antagligen drömde om det inatt) o du ville svara så fört som möjligt även om det gjorde att du offradeditt enda sovmorgon på länge..

2009-03-12 @ 19:15:14
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0