Johnstons paint trophy is the shit....

... rubriken är ovanligt usel, t.o.m. för att vara från mig...

...ni antagligen snart tröttnar på dessa meningsinläggen, men det skiter vi i, vi fortsätter med dom så ofta vi kan båda AH och jag....

...Självklart stod tåget i Svenshögen igår... denna underbara lilla ort längs vägen.

...Var det ett Bohuslän när man kom upp, och ett annat när man åkte hem p.g.a. snön...

...Är det gött att få två alternativ till framtidsdagen när man inte passar på nåt, det blir på sant 14årsmanér en "jag går på det resten av kommando götet valt..."

...är jag fullt medveten om att humorn lyser med sin frånvaro såhär långt i detta inlägg...

...Stavas boddisattva inte så som AH stavade det...

...nej,ni får inte den rätta stavning, nåt ska ni la göra själva era lata jävlar!

...Anser att AH borde skämmas för att ha dragit IKs äldsta skämt, även om jag trodde det var att driva med antis ålder...

...börjar jag inse att detta inlägg är åt helvete för internt...

...konstaterar jag att vi ALDRIG hamnar på startsidan på blogg.se ty vi inte bryr oss om meningslösheter som att visa mode, kändisar och usel musik dagarna i ända....

...bekymras vi faktiskt en hel del över den totala odjupheten i detta landet...

...ska det hämtas paket idag...

...njuter vi av att det snart igen går att läsa nöjessidorna i tidningarna som kan nöje, det har varit omöjligt när schlagerskiten pågår.

....tom rad....

Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

du måste sluta med droger, nu! eller kom till norrköping (det är fan på tiden) så super vi till ordentligt... ankan bjuder!

2009-03-14 @ 03:09:38
URL: http://misdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0