U21-EM

Så tippar då FH U21 em eftersom ingen annan här kan det, jo Deve då men han hinner inte.

GRUPP A

Sverige-Vitryssland
Tips: 2-1.
Kommentar: Sverige mot BATE Borisov säger en del och det blir ju en jämn match kan ju vem som helst som gillar fotboll räkna ut, viktig seger för Sverige.

Italien-Serbien
Tips:1-1.
Kommentar: Anti bad mig skriva att Geigert är från Serbien så nu var det gjort. Italien får mycket svårt här Serbien är ju oerhört starkt i u21em sett till de senaste slutspelen med och är inte sämre nu. Stentufft och oavgjort.

1.Sverige +1 3
2.Serbien +-0 1
3.Italien +-0 1
4. Vitryssland -1 0

Sverige-Italien.
Tips. 0-0
Kommentar: Sverige får först och främst rikta in sig på att få med sig en pinne och låsa Italien, något jag tror de lyckas med väl.

Vitryssland-Serbien.
Tips: 1-1
Kommentar. Anti bad mig skriva att Buba var från Vitryssland så nu var det gjort. Vitryssland får inte förlora om de ska ha någon chans att gå vidare och Serbien får heller inte de förlora så oavgjort känns nära även om båda antagligen blir missnöjda med det.

1.Sverige +1 4
2.Serbien +-0 2
3.Italien +-0 2
4.Vitryssland -1 1

Serbien-Sverige
Tips: 2-2
kommentar: Serbien kryssar igenom slutspelet och Sverige vet att oavgjort räcker för att gå vidare, Berg skickar Sverige vidare med 2-2 målet i 91a.....

Vitryssland-Italien
Tips: 0-1
Kommentar: Anti bad mig skriva att Paddan är från Vitryssland, så nu är det gjort. italien har en tendens att ofta kravla sig vidare till slut, så blir det nu.

1.Sverige +1 5
2.Italien +1 5
3.Serbien +-0 3
4.Vitryssland -2 1

GRUPP B

Spanien-Tyskland.
Tips: 2-1.
Kommentar: Ett stentufft möte där jag tror Spanien till slut maler ner Tyskarnas mer fysiska fotboll med teknik.

England-Finland
Tips: 2-0
Tips: England har en elva där så gott som alla är ordinarie i PL det räcker som motivering....T.o.m. Buba kan ju rabbla fem man ur Englands lag....

1.England +2 3
2.Spanien +1 3
3.Tyskland -1 0
4.Finland -2 0

Spanien-England
Tips: 1-1.
Kommentar: gruppens, i mina ögon bästa lag möts och det luktar oavgjort långt väg....

Tyskland-Finland.
Tips: 3-0
Kommentar: Finland är bra, men räcker inte till i detta mästerskapet i denna för dom mardrömsgruppen.

1.England +2 4
2.Spanien +1 4
3.Tyskland +2 3
4.Finland -5 0

Finland-Spanien
Tips: 0-3
Kommentar: Ett omotiverat Finland mot ett Spanien som måste ta poäng  för att vara säkra på att gå vidare av egen kraft, en enkel spansk seger.

Tyskland-England
Tips: 1-1
Kommentar: Det vinnande laget följer Spanien till semi, England tar den poäng som krävs.

1.Spanien +4 7
2.England +2 5
3.Tyskland +2 4
4.Finland -8 0

SEMIFINALER

Spanien-Italien
Tips: 2-0
Kommentar: Spanien är helt enkelt snäppet bättre.

Sverige-England
Tips: 1-0
Kommentar: Svenska landslag har ju alltid lätt för Engelska diton...

FINAL
Sverige-Spanien
Tips: 0-2
Kommentar: Spanien blir laget som slår det nya Sverige.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror att min pappa hejar på Gais också... eller så var det Guif... Kommer aldrig ihåg även om jag vet att de är från två helt olika städer och spelar i två helt olika sporter... eller...?



Quizzet hittade jag på Facebook, var annars.....

Jag tror också att jag passar bättre som skäggfri. De flesta tjejer gör det tycker jag. Snyggt skägg du la på upp på bloggen! Är det nåt du tänker satsa på i framtiden?



Fågelkvitter i sången? det tror jag inte..

Vi har ju sol dygnet runt här med där jag bor, åtminstone ett kort tag.. eller okej jag kanske ljuger, den går väl ner en stund men det blir ju aldrig mörkt här på sommaren. Inte förrän i slutet på augusti. (Tror jag).



Jag vet inte riktigt när grodskräcken drabbade mig. Det var inte alltför längesen tror jag, bara några år sedan. Vet inte varför heller. För egentligen tycker jag de är ganska söta.



2009-06-13 @ 14:15:52
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu skiter jag ju ganska så jävla mkt i fotboll, men jag hejar ändå inte på Blåvitt och jag tror inte det blev några komplikationer när jag föddes..



Men var ligger då Hjällbo...?

Ja eftersom de tydligen sa att de delade ut dem för att folk skulle producera fler nydemokrater, så får man ju anta att de hade mixtrat med dem! Ja spräckta kondomer är inte roligt, som tur är händer det ju inte så ofta..



Åh nej, badminton... jag har ju lagt badmintonskorna på hyllan nu. Och racketet..



2009-06-13 @ 14:27:04
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej jag hejar nog inte på nåt annat lag än Blåvitt etfersom jag inte hejar på nåt lag. Fast då hejar jag ju inte på Blåvitt heller.... Men jag är ju patriot så jag hejar på de lag som ligger närmast geografiskt (precis som du förmodligen...). Bollsta IK är mitt favoritfotbollslag men de kanske inte räknas eftersom de bara är i division fyra.. eller om det var femman...



Nej nu slutar vi prata kondomer. Så roligt är det inte helt enkelt..

Bridge har jag aldrig spelat. vet inte ens vad det är?? Har hört talas om det så många ggr men har aldrig fått en förklaring.



Määäh, va elak du är mot stackars AH. Jag tycker om era kommentarer lika mkt ;)

Ja det där var ju ett fint citat... här kommer ett till:

SÅ KAN DET GÅ

NÄR HASPEN ÄR PÅ I MELLERUD





2009-06-13 @ 16:47:52
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

FYLLEINLÄGG PÅ BLOGGEN!!!

fast det är räknas väl inte den här gången heller för jag är inte så full att jag inte försöker hålla någorlunda koll på stavningen... dessutom har jag lyckats lägga in bilder, det kanske inte heller ger poäng för ett bra fylleinlägg.

Nåja. Jag är på fyllan iaf. åtminstone lite.

2009-06-14 @ 03:15:53
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Om vi pratat på msn eller dylikt hade nog märkt av mina fyllemsnmeddelanden..

Men nu pratar vi ju inte på msn.

2009-06-14 @ 03:16:49
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0