Skyll på stjärnorna.



Hon tog min hand och sa:
Din livlinje är av
Jag sa: Jag vet
Jag ser stormar över piskat hav
Utan barmhärtighet
Jag gich därifrån
Och tog en drink i en bar
Och såg dom komma par om par.

Strax efter tolv
Var jag trött på allt
Och ville gå
Jag kände hennes hand
Runt min arm
Hon sa: Nå?
Vill du stanna här?
Jag har min bil
Vi åkte uppåt kusten
Satt tysta flera mil.

Sen sa hon:
Skyll på stjärnorna
Skyll inte på mej
Skyll på stjärnorna
Som vakar över dej
Skyll dej själv
Som lever dessa underliga dar
Skyll på stjärnorna
Så stannar jag kvar.

Vi gjorde upp en eld
Nere vid bryggan
Natten tyst och sval
Lanternor långt därute
Hon bredde ut sin schal
Runtom våra axlar
Upp i skogen skrek en räv
Hon sa: Du vet ändå hur der är
Vill du leva så lev.

Skyll på stjärnorna
Skyll inte på mej
Skyll på stjärnorna
Som vakar över dej
Skyll dej själv
Som lever dessa underliga dar
Skyll på stjärnorna
Så stannar jag kvar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jaa då skulle nog översten bli förvånad..

Jaa men äta oss mätta får vi väl göra på fritiden! Och jag får jag betalt för att vara hungrig så är jag gärna det.. kan ändå behöva gå ner lite :P

JO jag skulle tro att det är mkt e-ämnen i strössel. E621 ska tydligen vara det allra värsta e-ämnet.



Ja så jäkla skönt att bli av med stygnen!! Så skönt att det var nog därför jag låg medvetslös i 2 timmar idag. Har ju vaknat nästan varje natt i 2 veckors tid nu, så hade väl lite att ta igen..



Jaså är det? Jag har aldrig ätit brysselkål.

2009-06-03 @ 19:46:34
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vet inte hur man gör sånt därnt. Spela in egna radioprogram, osv..

Hahaha näää vet nån vad, jag var en sån som fick sjunga på dop och bröllop och gudstjänster om vartannat. Riktig änglaröst ;)



Nä då har jag aldrig ätit chokladmjukglass. Däremot har jag ätit en glass med choklad rakt igen, med chokladglass och chokladsås, riven chocklad och t.o.m struten var gjord av choklad. Passade sig inte så bra en het sommardag, i och med att struten smälte, men god var den!



Jag får ta en raincheck (stavning..???) på de där seriösa inläggen idag med... orkar inte! Eller så kanske jag återfår medvetandet snart och orkar, vi får se.. men nån gång den här veckan ska det allt bli av!



Du röstar på Socialdemokraterna eller? Jag har alltid röstat på Miljöpartiet, det känns rätt för mig. Vänsterpartiet var jag inne på ett tag, men Lars Ohly är så ful så det blev inte så... ;P

Det är bra att ni är på rätt sida iaf!! Hata moderaterna...

2009-06-03 @ 19:53:34
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0