Deve ber om ursäkt

Hallå alla bloggare, inklusive de eventuella politiker som läser denna blogg, jag ber så väldigt mycket om ursäkt eftersom av ren lathet så gav jag mig inte av för att rösta i söndags. Hörde just att Jehovas vittnen nere i Göteborg hade svarat på en enkät att de inte röstade för att de tror på bibeln. De röstar inte i riksdagsvalen heller, men eftersom jag inte tror på bibeln, eller ens är religiös, så har jag ingen annan ursäkt att komma med än att jag av ren lathet inte gav mej av till vallokalen för att rösta. Jag hoppas att att ni inte ser annorlunda på mig nu och kallar mig för landsförrädare och grejer.

En ångerfull/
DEVE 

Kommentarer
Postat av: anti - ik

Du är härmed förlåten! Åtminstone av mig :P

2009-06-09 @ 23:27:57
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Andra Halvan

mm

2009-06-10 @ 00:12:04
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tror knappast Deve är ensam om detta. Jag kan säga att det var tur att jag förtidsröstat, för pga min hemska baksmälla i söndags var jag inte kapabel till att ta mig nånstans, jag kunde bara ligga i soffan och säga Gaaaahhhh.....



Ja det var lä där jag stod i skogen så det var varmt där. Sen frös jag när jag gick en bit. Fast fortsatte vara topless ändå för jag är ju, som du sa, norrländskt hård.



Nej jag har aldrig gjort det på fyllan förut och kommer förhoppningsvis inte göra det igen. Fast kan inte säga att jag ångrar det ändå, det är skönt att ha det gjort. Skulle jag skylla på fyllan och göra dumpningen ogjord skulle jag ju ändå måste dumpa igen direkt efteråt.. Fast taskigt att säga dumpa egentligen, vi kom ju faktiskt överens om det hela.



Ja vad hände med NyD?

Eller vilka var det nu igen... var det de som hade Bert Karlsson och Ian Weichtmeister (omg, hur stavas det..???) i spetsen, eller blandar jag helt ihop det med nåt annat du..?



Ja det kan ju luggas lite när man tuperar. Och för att få det att hålla så använder man ju sig av hårspray och dylikt, och det gör det ganska svårt att reda ut håret efteråt.. Ingenting att rekommendera dagligen, med andra ord.



Jag lyssnar på covern imorgon! Jag måste försöka ta tag i mitt sovande liv nu.

2009-06-10 @ 00:16:08
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Monsterromanen till kommentar från Älgen (visst..?) svarar jag på imorgon istället, hoppas jag blir förlåten för detta.

2009-06-10 @ 00:32:41
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: IK

Jag förlåter dig inte officiellt innan du svarat på pekingfrågorna :)

2009-06-10 @ 14:30:07
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0