Stenbord i Toscana.



Textutdrag:

Ja, vi har olika gåvor

olika förmågor

vi är till för att komplettera varann

Så, säg mig du som vet

så mycket bättre än jag

Varför vi sliter skallarna av varann?

kvinna och man


Det kunde ha varit du och jag

vid ett stenbord i Toscana

i skuggan under trädet

en varm septemberdag

Det kunde ha varit vi två, vi två

säg mig, min älskade vän

vad är det för lag

som vi älskar att bryta mot

som bortskämda barn

Det är kärlekens lag

den är så enkel, så enkel

men vi gör den så svår

vi två...


Kommentarer
Postat av: Jenny Bajsuggla

Ja, fan vad fint..eller inte:)

Jag tycker även vissa av rimmen är too much,när det liksom staplas på varann såsom;

"stackars Jack, vad ska du göra med drömmen som sprang, din skiva tycks ha fått sig ett hack"osv!(det borde kommit tjack i nästa mening om man tänker på hur Uffe var vid den tiden, men det tror jag inte det gör..)

2009-07-05 @ 12:12:07
URL: http://bajsugglan.blogspot.com/
Postat av: emma

Ja den matchen var helt fantastiskt, var helt uppe i varv när dom gjorde 3 - 3målet! :D

Vilka tror du vinner om dom möter varandra då, U21 eller A-laget?

2009-07-05 @ 14:52:54
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu är det ju inte varmt längre :(

Jo jag håller med. Jag ÄR trevligare än 99,99999999999999999 % av befolkningen. Ni också.



Men vad babblar du i, klart att posten finns kvar även i framtiden! Kanske inte om 1000 år, men det dröjer nog jääävligt länge innan precis allt går över internet och mailen istället för i pappersform.



Nä nå grodpussande blir det inte i år. Så desperat är jag inte att jag måste träffa karlar på det viset :P



2009-07-05 @ 19:44:19
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0