Natt

På blogg.se kan man testa vilken modebloggare man är. Men nej jag har inte testat ännu.

Idag har Andra Halvan vart i Varberg och stekt. Det är inte utan att man kommer att tänka på Albert och Herbert. Var inne på museet på fästningen och kollade på en utställning om Ötzi, som är en kollega till Bockstensmannen från Alperna. Var lurigt att ta sig in där men det gick till slut. Sen blev det ägg och sillmacka med två hela ägg på. Lyxigt värre. Men så ska det la va i stekarstäder längs hallandskusten. Dessutom råkade vi hamna i Onsala på hemvägen. Så kan det gå.

Egentligen borde man la skriva lite om U21 men jag tyckte FH sammanfattade det hela bra. Snart börjar Gothia Cup med då finns det många obskyra lag att se. Det är kul.

IK-Cupen är ett briljant initiativ. Antianerna har öppnat grymt stark och mitt lag Buckanjärerna har dem borta på lördag, tufft värre.

Det var för övrigt genom dylik fantasispeedway vi lärde känna Anti från början i tidernas begynnelse.

Gonatt på er nu.

Kommentarer
Postat av: emma

Måste ju säga att jag tyckte U21 landslaget var grymt :) Mycket bättre än det "riktiga" så att säga, och jäkla mycket mera rolig fotboll :)

2009-07-03 @ 21:33:38
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0