Indianförlust efter PePes fall

I tisdags var jag - ANTI - som jag förvarnade om i mitt senaste inlägg åter i Kumla för att se speedway, denna gång mellan Indianerna och Lejonen från Gislaved. Indianerna som inför matchen hade fyra raka segrar bakom sig fick den här gången se segersviten brytas då man efter en riktigt jämn fight tillslut förlorade med 46-50. Varför det blev indiantorsk kan man förklara på en rad olika sätt, men jag nöjer mig med två. För det första skadade sig lagets i särklass bästa poängplockare för året Piotr Protasiewicz redan efter sitt första heat (som förövrigt blev en heatseger), och på de resterande heaten fick reservförarna hoppa in, vilket bara resulterade i 2 poäng. För det andra var nyförvärvet Rune Holta alldeles för dålig. Han gjorde tyvärr sin sämsta match för året, i fel match. Men nu är det bara att lägga förlusten bakom sig och ladda om till nästa match. Förhoppningsvis är då "PePe" tillbaka i laget!



KLICKA HÄR FÖR ATT SE ALLA BILDER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0