IK-Cupen omgång 2

Resultat: The Broppers - Antianerna


Tabell

Kommentarer
Postat av: Ida

Naaaaw..´Fast ni säger nog inte så bara för att vara trevliga, jag tror faktiskt att jag är trevligare än 99,9999% av befolkningen... ;)



Nä det kan väl då inte stämma. Jag tror att det är Kramfors som har sveriges pizzeritätaste gata!

Resan blir av när den blir av helt enkelt!

Jaså det finns AC i minibussen? det har vi inte postbilarna kan jag säga...



Ja men jag ska ju inte jaga grodorna för att döda dem!! Jag ska ju bara känna på dem lite. Och kanske se om nån av dem blir en prins, men jag kommer nog aldrig våga pussa en..

Jaa nog tycker jag att mänskligheten redan vet nog om grodans innanlår!



Vad är det AH ska vakna upp till då, anser ni..?

2009-07-02 @ 22:57:23
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0