Heja Sovjet!!

Jag grämer mig något grymt över att jag inte slängde in den där tänkta selman på Sovjet igår i lag-vm, det hade gjort mig 600kr rikare...

Sverige var precis lika tråkigt som jag trodde....

Imorgon börjar ÄNTLIGEN gothia cup, ÄNTLIGEN!!

Buba sover....

Det idag vankas Håef-Ellos på C+....

Jag är kluven som fan vem man ska hålla på i matchen ovan, men som Glenn sa igår "ju färre konkurrenter om guldet, desto bättre" jag går på Glenns visdomsord och hoppas därmed Ellos kan skaka av sig ett skadedrabbat Håef, dock tror jag på oavgjort....

Imon vankas årets stora hatmatch, matcherna mot Aik Solna är så hatiska att man kan få sig frispel för mindre, hat är ofta ett för starkt ord, men när det gäller Aik Solna och Svemo finns inga andra ord än just H-A-T!!!

Jag är nyfiken som f-n över blåvitts trupp som kommer idag...

Det är med stor ångest vi ser fram emot en vecka där anti inte ser någon speedway på plats, kommer han överleva?

HEJA SOVJET!

Kommentarer
Postat av: Annelie T

You´re wish is my command IK ;)

2009-07-12 @ 17:26:38
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: ida

NÄR kommer värmen då? Har ju fan varit svinkallt hur länge somhelst nu. Lite solglimtar emellanåt då man nästan skulle kunna tro att det är sommar, annars har det ju varit höstrusk.



Klart du inte vet var närmaste postkontor finns, efersom det inte finns några sådana längre..! Nu är det ju postombud som gäller, eller Företagscenter men som namnet tyder på är det ju mest tänkt att företagare ska vända sig dit.



Jaa vad ska jag pussa om jag inte pussar grodor.. Trots att jag hyser stort agg mot modebloggers så får jag väl nästan välja dem då, de är jag iaf inte rädd för..

2009-07-13 @ 17:12:34
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0